پرسپولیس زلزله
مدافع سابق تيم پرسپوليس به عنوان هشتمين بازيکن تيم شهرداري تبريز با اين باشگاه به توافق رسيده و امروز با حضور در هيئت فوتبال استان قرارداد خود را به ثبت خواهد رساند.

شيث رضايي متولد 1363 ساري است. وي فوتبال خود را از تيم‌هاي پايه سايپا آغاز کرده و در سال 1382 به تيم پرسپوليس پيوست.

وي به مدت پنج سال در اين تيم توپ زده و در سال 1387 به تيم صباي قم عزيمت کرد. يک سال بعد شيث به تيم سابقش بازگشته و تا فصل گذشته در تيم پرسپوليس حضور داشت.

رضايي در کل 150 بازي در ليگ برتر انجام داده و هفت گل نيز به ثمر رسانده است. قهرماني با ليگ برتر با تيم پرسپوليس مهمترين افتخار شيث رضايي است.

در کارنامه اين بازيکن 8 بازي ملي و يک گل زده نيز به چشم مي‌خورد.

شيث رضايي در چند سال اخير يکي از پرحاشيه‌ترين بازيکنان فوتبال ايران بوده است. همين حاشيه‌ها هم براي خود او و هم تيمش بحران‌‌ساز شده و در برخي مواقع مانع از نتيجه‌گيري تيمش شده است. شايد نگراني از رفتار شيث بر اين بزرگي اين نقل و انتقال چربيده، اما نقطه قوت رهبري تيم شهرداري تبريز اقتدار فراز کمالوند است.

هيچ‌کس نمي‌توانست پيش‌بيني کند سال گذشته وقتي جاسم کرار از تراکتورسازي رفت، عمر فوتبالي وي در ايران به اتمام رسيد. نه پرويز مظلومي در استقلال و نه حميد درخشان در شاهين بوشهر حريف اين بازيکن عراقي شدند، اما وي در تراکتورسازي زير نظر کمالوند از موثرترين بازيکنان اين تيم بوده و نقش بسزايي در موفقيت تراکتورسازي داشت.

فراز به خوبي قادر به کنترل کردن حاشيه‌هاي تيمش بوده و حتي در تراکتورسازي از برخورد با آندرانيک تيموريان و جاسم کرار نيز ابايي نداشت. شايد شيث رضايي در تيم شهرداري تبريز و با فراز کمالوند به روزهاي خوب خود در فوتبال ايران باز گردد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: